google-site-verification=wySA4Ep36yp2-pUwL4pG8zZAdgfJQTG41nmTXy-RP1s

Reclamații

Reclamații privind neconformitatea produselor

Dacă apar neconformități la produsul achiziționat, vă rugăm să ne informați telefonic sau prin e-mail. În cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 8 zile de la data primirii reclamației, vă vom răspunde în scris sau electronic la reclamația depusă și vă vom informa despre pașii următori. Termenul pentru soluționarea reclamației este de 15 zile de la momentul depunerii acesteia.

Reclamații privind deteriorările în timpul transportului

Este foarte important să raportați orice deteriorare în timpul transportului, vizibilă pe ambalajul produsului, curierului care vă livrează produsul. Orice deteriorare în timpul transportului trebuie raportată de către cumpărător în termen de 24 de ore de la primirea produsului.

Dacă observați o astfel de deteriorare, nu semnați primirea coletului sau rugați curierul să aștepte până verificați dacă deteriorarea ambalajului a cauzat și deteriorarea produsului sau pierderea unor piese. Dacă produsul nu este deteriorat și toate piesele sunt prezente, semnați primirea coletului.

Reclamații privind datele sau tipul greșit de produse

Dacă ați primit coletul și după deschiderea cutiei ați constatat că produsele livrate nu corespund celor comandate sau datele de pe factură nu sunt corecte, vă rugăm să ne contactați, în termen de cel mult 24 de ore de la momentul primirii coletului, la numărul de telefon +40 745 083 296 sau să ne trimiteți un e-mail cu datele dumneavoastră (nume, prenume, telefon) la adresa de e-mail webshop@villagerstore.ro și să descrieți problema întâmpinată. Sau puteți descărca formularul de reclamație de la linkul de la sfârșitul acestui text, să îl completați și să îl trimiteți împreună cu produsele la adresa noastră. În cel mai scurt timp posibil, vom răspunde consumatorului la reclamația depusă prin mijloace electronice (e-mail), confirmând primirea reclamației și comunicând numărul sub care a fost înregistrată reclamația dumneavoastră în registrul de reclamații primite, și vă vom informa despre pașii următori. Termenul pentru răspunsul la reclamație este de 8 zile, iar termenul pentru soluționarea reclamației este de 15 zile de la momentul depunerii acesteia.

Descărcați formularul de reclamație AICI