CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

Vă puteți schimba datele atunci când vă conectați pe site-ul nostru cu numele de utilizator și parola și accesați pagina „Profilul meu”. În acest loc, puteți modifica și alte date personale și puteți vizualiza comenzile, stările acestora și produsele preferate.

În cazul în care articolul nu este corect, vă rugăm să ne contactați prin e-mail cât mai curând posibil. Înainte de a face acest lucru, inspectați în detaliu conținutul coletului și verificați dacă este vorba de daune fizice cauzate de transportul inadecvat sau de vreun alt defect. Toate articolele vândute prin vânzările noastre online sunt noi, în ambalajul original și fac obiectul garanției indicate în descrierea și caracteristicile articolului. Vom înlocui astfel de articole sau vom emite o rambursare în funcție de decizia dvs. În cazul în care prejudiciul a fost cauzat de o manipulare necorespunzătoare, contrară regulilor prevăzute în instrucțiunile articolului, magazinul nostru nu își asumă nicio responsabilitate și nu este obligat să înlocuiască sau să despăgubească articolul.

Există multe articole în oferta noastră care sunt sortimente și, din acest motiv, există mai multe articole într-o singură poză (prețul afișat se referă la un articol). Daca doriti sa comandati un anumit produs din sortiment va rugam sa indicati exact ce articol din poza doriti in nota. În cazul în care nu avem articolul pe care l-ați specificat în notă, operatorul vă va contacta în cel mai scurt timp posibil.

Vă puteți schimba adresa de e-mail după autentificarea pe site în opțiunea „Contul meu”. De asemenea, puteți trimite informațiile pe e-mailul nostru și le vom corecta pentru dvs.